טיפים לבחירת טבעות אירוסין ונישואין

טיפים לבחירת טבעות אירוסין ונישואין

אף פעם אל תהיו פזיזים בהחלטתכם ובבחירת טבעת האירוסין לבת זוגתכם לעתיד, פזיזות תוביל לאכזבה.

ודאו קודם לכן את טעמה של בת זוגתכם בכל מיני סגנונות שונים כגון: שעונים, צמידים, שרשראות וכמובן שטבעות ומכך תגיעו בידיוק לטעמה ובחירת טבעת האירוסין תיהיה קלה משחשבתם.

תשאלו חברות , חברים משותפים והורים את דעתם על טעמה של בת זוגתכם זה יוכל לעזור לכם מאוד בבחירת טבעת האירוסין, אבל אל תתנו לזה להשפיע באופן נחרץ על החלטתכם.

לכו עם בת זוגתכם לטיול קניות ובאותו זמן כנסו לחנות תכשיטים בכדי לבחור משהו לעצמכם…(כמובן שזו לא הכוונה) ותראו כבר תוך כדי על איזה טבעות היא מסתכלת וכך תוכלו לדעת איזו טבעת אירוסין היא תאהב.

חברות שלה תמיד ידעו הכי טוב את טעמה האישי בנושאים הללו… תשאלו והתיעצו איתם אבל זכרו, תתיעצו רק עם חברה שאתם באמת יכולים לסמוך עליה שלא תספר כלום, אם אין מישהי כזו אז עדיף לא להתייעץ.

ישנם ספקים שונים של טבעות אירוסין ובכלל של תכשיטים, בדקו תמיד אצל מי אתם רוכשים את טבעת האירוסין ובקשו תעודה על כל טבעת שתתענינו בה. (התעודה מגדירה את סוג היהלום את הניקוד שלו הערך הכספי שלו וכמובן גם אחריות).

ודאו שיש לכם אחריות מלאה על טבעת האירוסין וגם בעתיד על טבעת הקידושין למטרת הגדלה או הקטנתה לתתאים למידתה של בת הזוג ובמידה ולא תוכלו להקטין או להגדיל.

כשטבעת האירוסין כבר אצלכם הקפידו לשמור אותה במקום לא גלוי כדי שלא תהרס לכם ההפתעה…

אל תבחרו את טבעת האירוסין שאתם רוצים לרכוש בגלל ערכה הכספי, במקרה זה זה לא משחק תפקיד כמובן שתרכשו טבעת יהלומים אמיתית אבל שהמחיר לא ישפיע עליכם אלה מה שאתם חושבים שהיא באמת תאהב. כי אחרי הכל זה משהו שמסמל את הפיכתכם לגוף אחד.

אסור לחרוט על טבעת הקידושין (נישואין), לפי ההלכה אין לחרוט עליה היא צריכה להיות חלקה ואפילו בלי יהלומים כלל.

התקשרו עכשיו : 054-9176999