הפקות ורעיונות להצעות נישואין מקוריות

הפקות ורעיונות להצעות נישואין מקוריות

הצעת נישואין רומנטית בצימר מעוצב זו הצעת נישואין מדהימה ביופיה הפקה של הצעת נישואין רומנטית להפליא… שכולה מלאה ברומנטיקה הפתעה וריגוש. זה מתחיל בזה שאתם בוחרים צימר במקום כל שהוא לפי טעמכם, מגיעים לצימר מתמקמים ולאחר מכן יוצאים לאנשהו ומשאירים את הצימר לצוות Marry Me שידאג להפוך את הצימר למערה רומנטית מלאה בחום ואהבה בכדי שהצעת הנישואין או כל אירוע הקשור לזה יהיה מושלם. לאחר שעתיים של טיול או ארוחה קטנה שתבלו בה הצימר ערוך ומוכן לבואכם… בצימר יהיו נרות ופרחים מפוזרים בעיצובים מיוחדים, בלונים ימלאו את החדר בעיצוב מיוחד שרק אנחנו יודעים שוקולדים שימתיקו את האווירה וכמובן מוזיקה רומנטית ברקע. שובל אדום יקבל את פניכם, בחוץ יחכה לה מכתב מרגש ממכם,שהוכן עבורה על ידנו מבעוד מועד, בחדר יהיה בלון ענננק שיהיה מלא בבלוני לב קטנטנים ,היא תצטרך לצאת אל מחות לצימר הרומנטי למקום מוסתר שיוכן במיוחד … שם במקום הזה מתרחשת הצעת הנישואין המיוחלת. וכמובן אתם כבר על הברך ומבקשים את ידה. תיהיו בטוחים שהיא תסכים כי אחרי כזו הפקות הצעת נישואין מרהיבה ואהבתכם הגדולה אין סיכוי שהיא תגיד לא. רוצים גם להפתיע בהצעת נישואין מקורית… בצורה כזו?צרו עימנו קשר דרך האתר או התקשרו ישירות.

הצעת נישואין יוקרתית בכדור פורח

הצעת נישואין יוקרתית בכדור פורח היא הפקה מרהיבה יוקרתית ומקורית של בתחום הצעות הנישואין. דמינו לעצמכם נוסעים בג'יפ לעבר הכדור הפורח וצופים במילוי הכדור הפורח שזו גם כן חוויה נדירה ביופיה, לאחר מכן אתם עולים על הכדור פורח שעומד לרשותכם בלבד… אתם מרחפים לכם מעל נופים ברהיבים בשקיעה עוברים מעל שדות נופים ירוקים איזו רומנטיקה. וברגע ההחלטה אפילו באוויר אתם מוצאים את הטבעת ומבקשים את ידה ניראה לכם שהיא תגיד לא? אין סיכוי האהבה שלכם תיהיה באוויר, לאחר מכן תוכלו להוסיף לכם ארוחה רומנטית בטבע באיזור הנחיתה… דמינו לעצמכם ששף פרטי יחכה רק לכם באיזור הנחיתה לארוחת שף מפנקת הכוללת תפריט עשיר של 5 מנות שתיה קלה יין ועוד… השף יכין עבורכם את המנות במקום לחוויה קולינרית משובחת במינה ולאור נרות רומנטיקה ויין. רוצים להיות מקוריים ולהפתיע בצורה הזו? צרו קשר.

הצעת נישואין בטיול סוסים רומנטי

טיול סוסים רומנטי היא חוויה בילתי נשכחת של שילוב בין טבע אהבה ורומנטיקה… אתם מגיעים לחווה ותכבדים בשתיה קלה… עולים על הסוסים כדי לרכב אל תוך השקיעה. בדרככם אתם תעברו במקומות מרביהים ביופים, נופים ירוקים, צלילי ציפורים ורומנטיקה מובטחת. תגיעו לאחר שעה קלה לנקודה שהוכנה במיוחד עבורכם עם מקומות ישיבה נוחים כיבוד יין משובח או שמפניה, גבינות מעולות ועוד… המקום יעוצב עבורכם בצורה בילתי רגילה כדי שהצעת הנישואין תיהיה מושלמת ומיוחדת כאחד. אנחנו בטוחים שהצעת נישואין זו תיחרט בליבכם לנצח. רוצים גם להפתיע כך? צרו עמנו קשר

הצעת נישואין אקסטרים לאוהבי אתגרים

הצעת נישואין אקסטרים לאוהבי אתגרים היא הצעת נישואין בטיול טרקטורונים בשטח בשקיעה או בלילה. הנסיעה על הטרקטורונים כוללת משחק של חפש את המטמון ובסיומו נחשו מה? אתם מבקשים את ידה של בת זוגתכם במקום שעוצב במיוחד עבורכם עם שולחן כיבוד ומלאאא רומנטיקה. תעברו בשטחים קסומים בנופים מרהיבים תיסעו ליד נחלים זורמים צלילי הטבע יוסיפו לאווירה הרומנטית המשימות גם הן יעשו את שלהם בדרך להצעת נישואין מדהימה ומפתיעה במיוחד שאין סיכוי שתסרב… ההפתעה היא מוחלטת בת הזוג לעולם לא תתאר לעצמה שבסיום טיול טרקטורונים אתגרי ומתמשך תגיעו לנקודה בודדת שם תיהיו רק אתה והיא וכמובן שהטבעת… תבקשו את ידה ופיה יהיה פעור. רוצים להפתיע ולרגש את בת זוגתכם בצורה מפתיע זו? צרו עמנו קשר.

הצעת נישואין שייט רומנטי ביאכטה

שייט רומנטי ביאכטה היא דרך מרגשת ביותר להצעת נישואין, ותהיו בטוחים שהצעת נישואין זו תיהיה מקורית ומפתיעה במיוחד. ממגוון רחב של הצעות נישואין שייט רומנטי ביאכטה היא דרך להירגע, להתפנק, להרגיש את הים ולהיות לבד עם אהבתכם… הכל יתחיל בכך שאתם לא אומרים לאן אתם הולכים ופתאום מוצאים את עצמכם בנמל בדרך ליאכטה מפוארת ומפנקת עם צוות מקצועי ומסור שרק ירגש. ההפלגה הרומנטית תמשך כשעה או יותר לבקשתכם עם פינוקים שונים כגון: שמפניה, מוזיקה, נשנושים, מזרוני שיזוף ואפילו צילום. לאחר שתלגמו קצת מהמשקה שתבחרו שלט ענק יורם ובו יהיה רשום התנשאי לי אהובה?… נחשו מה יקרה לה שהיא תיראה את המילים הללו מתנופפות להם בלב ים… ברור שהצעת נישואין זו תיהיה רומנטית מרגשת ומקורית ביותר והכי חשוב מפתיעה. אז רוצים הצעת נישואין בלב ים? צרו עמנו קשר ונרגש גם אתכם…

הצעת נישואין ארוחת שף רומנטית בצימר בבית או בטבע

ארוחת שף רומנטית בצימר בבית או בטבע יכולה להיות הפתעה מקורית ורעיון מדהים להצעת נישואין מיוחדת. אנו נגיע נכין את התפאורה השף הפטי יבשל והריח יתעופף לו באוויר… דמיינו שאחרי יום עבודה קשה ולחוץ אתם מגיעים לביתכם שהכל מעוצב ומוכן עבורכם, שולחן רומנטי, יין, שף פרטי מבשל רק לכם במגוון מנות עשירות לבחירתכם, דמיינו איזו הצעת נישואין מרגשת זו תיהיה.
ארוחת שף בצימר היא דרך להצעת נישואין מושלמת.. צימר מעוצב בעיצובים מיוחדים שרק אנחנו יודעים, שף פרטי יבשל עבורכם מגוון מנות גורמה עשירות מוזיקה רומנטית מתנגנת לה ולצלילי המוזיקה והריח האוכל הצעת הנישואין הזו תיהיה מושלמת.

התקשרו עכשיו : 054-9176999