מה צריך לעשות לפני החתונה? אחרי הצעת הנישואין הצעות נישואין

מה צריך לעשות לפני החתונה? אחרי הצעת הנישואין הצעות נישואין

טבעות אירוסין – טבעת אירוסין היא הטבעת שהמציע מגיש לבת (או בן) זוגו. הטבעת הזו יכולה להיות כל דבר עגול שיושב נוח על היד ובתנאי שהוא ימצא חן בעיני המקבל/ת. יש טבעות אירוסין מסורתיות – קרי, טבעת דקה רגילה עם השתלבות/שיבוץ יהלום בקצה וישנן מתקדמות יותר, המשלבות פיתוחי זהב לבן ויהלומים שחורים. תאריך לחתונה – התאריך הוא אחד מההחלטות הבעיתיות ביותר. הדודה טסה לאמריקה, לאחיין יש מבחן הסמכה של עריכת דין, לנכדה של השכנה נתקע חתול על העץ. שימו לב במיוחד לחגים, גמר מונדיאל או משחק אחרון של מכבי תל אביב ביורוליג, בין המיצרים, ימי זיכרון וכו'. טבעת נישואין – טבעות נישואין חייבות להיות חלקות, ללא אבנים. מומלץ להתחשב בטבעת האירוסין כשאר בוחרים טבעת נישואים. רישום נישואין ברבנות – אוי ואבוי, הקטע הקשה. אם שניכם רשומים באותה עיר, הגיעו שניים שלושה חודשים לפני החתונה לרבנות באיזור מגוריכם ובקשו להירשם (וכמובן שתידרשו להיפרד מסכום של כמה מאות שקלים). אם אחד מבני הזוג, רשום בעיר אחרת, עליו להנפיק תעודת רווקות (כמה מאות שקלים ושני עדים שיעידו על יהדותו של בן או בת הזוג). תקציב – קחו את כל רשימות המתנות שנעשו במשפחה ונסו להעריך כמה כסף עתיד להיכנס ממתנות האורחים. זו פחות או יותר מסגרת התקציב שלכם וכדאי להיצמד אליה להצעת נישואין בצפון

אולם אירועים – עונת השנה תקבע האם מדובר על אירוע בחוץ או בפנים, כיום אולמות רבים מציעים את השילוב של שני העולמות – גן ואולם. קחו בחשבון – איוורור, תאורה, אקסוטיקה, שמירה/אבטחה, חנייה, פקקים תנועה קבועים וכו'. מוזיקה – לכו על המוכר. שמעתם דיגי' טוב? קחו כרטיס ביקור. קייטרינג – יש את האוכל של האולם ו/או קייטרינג הבית של האולם, נצלו אותם, לרוב הם זולים וטובים בהרבה ממה שתמצאו בחוץ. עיצוב – רוב אולמות האירועים כיום מציעים חבילת עיצוב (ולו בסיסית) כלולה במחיר. יש לוודא מה זה כולל – עיצוב חופה, עיצוב שולחנות, עיצוב שבילים, עיצוב קבלת פנים, עיצוב. צלם חתונות – לבחור צלם או סטודיו צילום שיצלמו, יערכו ויסריטו את האירוע החד פעמי (ולא נשכח את הקלישאה – נקווה שזה חד פעמי), אתם צריכים לעשות בדיקה מקיפה אצל חברים. לראות סרטוני וידאו קצרים ותמונות אומנות מרהיבות בבית הצלם, זה לא זה. צריך לראות עבודות ולשאול את הלקוחות לגבי איכות השירות, היחס, ההבנה והגמישות של הצלמים. זו אחת המזכרות היחידות שלכם מהאירוע, האלכוהול (עליו מיד נדבר) יבטיח את זה. פרמטרים: עלות נוספת על חומר גלם, כמות תמונות באלבום ערוך – דיגיטלי או לא, אלבומי כיס (מיותר…), אלבומי הורים (דרך טובה להרגיע את כולם), קליפים, העתקים, שעות צילום ברוטו, גודל הצוות והגיבויים הדרושים.

שמלת כלה – שמלת כלה כדאי לבחור אצל מעצבחנות עם מגע אישי. התבניות המוכנות עושות את העבודה וזולות, אבל כלה אמידה צריכה להרשות לעצמה להתפנק במפגשי מדידות (כארבעה חודשים לפני האירוע) וטיפול קרוב. את נעלי הכלה מומלץ לרכוש בעזרת דוגמת בד מהמעצב. קשה להתאים צבעים בעל פה וכמובן שהנוחות, כפכפי הרזרבה והמחמאות על המחשוף, ישכיחו את כאבי הרגליים שיהיו לכן בנות, נו מטר וואט. עיצוב שיער לחתונה/איפור לחתונה – תשאלי חברה, אם יש לך מאפרת וספר (או מאפר וספרית) קבועים, אל תחליפי, אין סיבה. אם לא, תבקשי איפור ותסרוקת נסיון, זה מקובל ונעשה לרוב בשעות מאוחרות (כדי שלא תרוצי עם הנסיון הזה להתחתן בשביל לחסוך כ 700 שקל על התסרוקת ו 300 על האיפור). זר כלה – חתנים יקרים, בשביל זה יש אינטרנט. חפשו זר כלה בגוגל, מצאו את התמונה היפה ביותר ותזמינו. לא נשאר זמן? פשוט בדקו איפה החנות הפיזית ממוקמת וקפצו לשם ביום החתונה (אחרי שתיאמתם והזמנתם טלפונית כמובן). לרוב תוכלו למצוא קישוט רכב לחתונה באותו מקום. רב לחתונות – לבחור את הרב המחתן. להיפגש עם הרב להכרות, לימוד טעמי המנהגים הקשורים לחתונה בכלל ולחופה בפרט, ולתאום ציפיות לקראת החופה. להכין מראש רשימת מברכים לשבע הברכות תחת החופה, נושאי דברים (אם יש) וכל פרט אחר שחשוב לכם. כתובה – אותה מקבלים מהרבנות ובשביל לזרז תהליכים באירוע עצמו, מעבירים אותה לרב המחתן כבר שבוע לפני החתונה. ליל כלולות/ירח דבש – אם אתם מתכוונים ללכת למלון בליל החתונה או לצאת מיד בסמוך לחתונה לירח דבש, כדאי שתתאמו את הדברים מראש. הזמינו מלון, טיסות, השכרת רכב, תכנית לטיול וכו'. סדר יום לחתונה – כדאי לתכנן מראש את יום החתונה. היכן מבלים את אותו היום, איך מגיעים לאולם, מי מסיע את החתן/הכלה, מתי להגיע לאולם וכד'. סידורי שולחנות – כשלושה ימים לפני החתונה ולאחר שקיבלתם אישורי הגעה מכל המוזמנים (ומי שלא אישר, זה הזמן להתקשר אליו ולברר…), יש להכין את סידורי השולחנות. בסידורי השולחן, יש לתאם בין צד החתן לצד הכלה. לשים לב כמה אנשים בכל שולחן (בד"כ בין 8-12), לקחת בחשבון מרחק מרחבת הריקודים, מהמזנון, ממערכת ההגברה, ולהושיב את האורחים בהתאם (מבוגרים, צעירים וכד'). להכין פתקים עם שמו של כל אורח ומס' השולחן שלו, ולהכין רשימה מרוכזת של סידורי השולחנות ב -2 עותקים (ע"מ להיעזר בהם ביום החתונה). זהו, תהנו.

תכשיטים לחינה
תכשיטים לחינה – תכשיטים לחינה הם תכשיטי זהב נוצץ שעוברים במסורת המשפחתית מחתונה לחתונה, מדור לדור. כיום יש לא מעט ספקי תכשיטי חינה, נותני שירות שמשכירים/מוכרים תשכיטים ייעודיים. מכיוון שלא כל משפחה יכולה להרשות לעצמה את הראוותנות, יש לא מעט תחליפי זהב שמשמשים בתור תכשיטים לחינה. חוץ משרשראות הזהב לכלה ושעון היד שרוב החתנים הישראלים יקבלו, מקובל גם לתת לאורחי החינה מתנה מטעם החתן והכלה שמביאה ברכה על כולם.

התקשרו עכשיו : 054-9176999