איך נחגוג לאחר הצעת הנישואין ?

איך נחגוג לאחר הצעת הנישואין ?

הצעת נישואין מרגשת היא ללא ספק הזדמנות לחגיגה גדולה. הרגע המאושר בו החלטתם שאתם רוצים לפסוע מתחת לחופה ולהקים משפחה יחד, הוא רגע שכדאי לחגוג ובגדול.

במדינות רבות עורכים בני הזוג המאושרים שהחליטו להתחתן מסיבת אירוסין מסורתית, עם מיני מנהגים שונים בהתאם למשפחה, לאמנות ולתרבות בה הם חיים. גם מי שלא הולך עם המסורת יכול לנצל את ההזדמנות החגיגית הזאת כדי לחגוג יחד ובצורה מיוחדת. אספנו עבורכם כמה רעיונות לחגיגות אחרי ההצעה הגדולה.

נסיעה משותפת לחופשה רומנטית:

אם לא מתחשק לכם לחגוג את נישואיכם הקרובים עם בני המשפחה וחברים , אלא לגמרי אחד עם השני, סעו לחופשה רומנטית. החופשה הזו תאפשר לכם להתרגל להחלטה להתחתן ולחשוב על התכניות הרבות שמחכות לכם לפני החתונה. תוכלו לנצל את הזמן הזה להיות אחד עם השני ולדבר על מה שאתם רוצים שיהיה בחתונה, איפה היא תתקיים ומתי. תנו גיחה מהירה לחו"ל, סעו לצימר בצפון או למלון מפנק באילת.

ארוחה עם כל החברים והמשפחה:

אם אתם מתגוררים ביחד והחלטתם להתחתן, שמרו את החדשות הטובות בסוד והזמינו את כל החברים והמשפחה לארוחה חגיגית. כשהם יגיעו לארוחה, דאגו לפזר בחדר סימנים להצעה המרגשת ותגלו להם את הבשורות הנפלאות. הארוחה השגרתית הזאת תהפוך להרבה יותר חגיגית, מסיבה של ממש.

ואם רוצים ממש לפנק את האורחים ניתן להזמין שף פרטי הצעת נישואין

מסיבה במועדון:

אם אתם רוצים לחגוג ובגדול ואתם אוהבים לרקוד, תזמינו את כל האנשים שאתם הכי אוהבים למועדון המועדף עליכם וכולכם תוכלו להרים ביחד כוסית לחיי הזוג המאושר שהוא לגמרי במקרה אתם! אם אתם רוצים להפוך את האירוע למאורע עוד יותר מרגש ומפתיע, אל תספרו לחברים למה הזמנתם אותם ובקשו מהדי.ג'יי להודיע על אירוסיכם כשכל החברים נמצאים על רחבת הריקודים.

מסע קניות משותף:

אין כיף גדול יותר מאשר לבזבז כסף אחרי ההחלטה להתחתן ורגע לפני שמתחילות ההוצאות על די.ג'יי, שמלת כלה, צלם, חליפה ואולם אירועים. צאו למסע קניות וקנו מתנות אחד לשני, עשו לעצמכם יום שלם של כיף ובזבוזים, מארוחת בוקר במסעדה ועד לטיול בשוק, קניות ברחוב שאתם הכי אוהבים להסתובב בו וקפה מול העוברים ושבים.

מסיבה בבית:

אם אתם אוהבים לארח ארגנו מסיבה בבית שכולה סובבת סביב נושא החתונה. קשטו את הבית בהינומות ובבלונים לבנים, לבשו חליפת חתן ושמלת כלה מושאלת וככה תבשרו לחברים שלכם שאתם באמת הולכים על זה ובגדול. אל תשכחו לארח עם אוכל טוב ובעיקר – הרבה שמחה.

קומזיץ בחוף:

אם הצעת לה נישואין בחוף הים, תחזרו לשם אחרי שהדברים סוכמו כדי לחגוג והפעם עם האנשים שאתם הכי אוהבים. ערכו קומזיץ על החוף עם הרבה אוכל ושתיה, מוזיקה טובה וכל הפינוקים ובשרו לחברים שלכם שבמקום הזה החלטתם להתחתן.

התקשרו עכשיו : 054-9176999